zaterdag 3 mei 2014

OOTD: Hat up high

Vandaag de eerste post met een nieuwe insteek. Ik wil me vanaf nu meer gaan focussen op fashion. Dat is immers waar mijn passie ligt. Dat betekend niet dat ik niks meer ga schrijven over beauty, maar fashion wordt de rode draad! Ook wil ik meer gaan doen met de opmaak van mijn blog, berichten en foto's. Maar eerst flink oefenen want snap nog bar weinig van al die leuke software programma's. But first, let's get back to business.

Ik draag hier een zwart leren jasje, een zwarte hoed en een zwarte tas die ik gescoord heb in een tweedehands winkel in Denemarken.
De eyecatcher van deze look is mijn turquoise groene blouse. Een vriendinnetje van mij noemt het altijd mijn 'zwartepieten blouse' haha. Dit komt omdat mijn moeder vroeger van deze blouse een zwartepieten kostuum heeft gemaakt. Maar toen ik deze weer vond in de verkleedkist heb ik alle franjes er af gehaald en in mijn kledingkast gehangen!

Hoed - unknown
Leren jasje - Only
Tas - unknown
Blouse - Christian Sijnen
Short - Brandy Melville
Panty - Hema
Sokken - Hema
Schoenen - Gianluca Tombolini

Geen opmerkingen: