woensdag 7 mei 2014

Review: Chalky Eyeshader

Afgelopen week liep ik de Hema binnen om even haarverf te kopen, ik wil ze allemaal uitproberen. En nu moet het nou net zo zijn dat de haarverf in het beauty gedeelte staat. Dus nam ik even een kijkje in de rekken. Mijn oog viel meteen op deze gekleurde staafjes die er lagen. En dus nam ik deze twee pareltjes mee.
Naast deze twee beauty's lagen er nog twee andere kleuren, paars en blauw. Maar ik vond deze het mooist. Bij verschillende beauty bloggers zag ik ook een gele variant langs komen, maar die zag ik in het Hema filiaal bij mij in de buurt en op de site niet. Nu is de naam een beetje vaag, Eyeshader. Is het nou een oogschaduw of een oogpotlood? Nou allebei.
Nou moet ik zeggen dat het als oogschaduw een beetje gecompliceerd werkt. Als je echt een mooie ooglook met deze eyeshaders wilt maken moet je toch eigenlijk alle kleurtjes hebben. Wel kan je deze pennetjes gebruiken als oogschaduw basis. Als je ze aanbrengt op je oog en er met een ander kleurtje overheen gaat, bijvoorbeeld zwart over de groene, dan krijg je donker blauw. Ook kan je de pennetjes samen mengen. Er zijn heel veel verschillende mogelijkheden!
He pennetjes hebben een hele fijne creamy substantie die makkelijk over je huid glijd. Soms zelfs iets te creamy, bij mij was namelijk meteen de punt van een van de pennetjes af. Wel is het zo dat je je oog eigenlijk een beetje strak moet houden. Maar als je dat doet werken ze fantastisch.

Je kon gisteren hier al zien dat ik dit product gebruikt had. Ik had ze gebruikt als eyeliner. Boven de groene en onder de perzik kleur. Het fijne is dat je niet zo precies hoeft te werken als met een zwarte eyeliner.
   Ook van ver af zijn ze goed zichtbaar. Vooral als je geen bril draagt. Als je zoals ik normaal een bril op hebt is het wat lastiger.

 Hema Chalky Eyeshader €3,00 te koop bij Hema.

Geen opmerkingen: