vrijdag 11 april 2014

Shoplog: Bershka & Hema

Zwolle kan je nou niet echt een shopstad noemen. Naast de H&M en de Maison Scotch zijn er nou niet echt spetterende winkels. Maar hier gaat Zwolle iets aan doen! De Zara en New Look zijn in aantocht en de Bershka is net geopend. En omdat de Bershka dus net open is ging ik een kijkje nemen!

Afgelopen Oktober ben ik met school naar Wales geweest, hier ging ik tijdens het shoppen op jacht naar een zwarte skater skirt. Die vond ik niet, maar wel drie andere pracht exemplaren. Daar nam ik er twee van mee, maar moest er dus eentje achterlaten. Waarom ik dit deed weet ik nog steeds niet. Ik denk namelijk wekelijks terug aan dit prachtige fluweel roze rokje. Nu zag ik bij de Bershka een aantal skater skirts hangen, en daarbij dan geen fluweel roze exemplaar maar wel een baby roze! En deze name ik dus zonder ge-maar mee naar huis.
Toen ik een beetje verder ging kijken kwam ik de sport afdeling tegen. Hier hing ook deze top met 'stand out' er op. Nu is het dus een sport top maar ik vond ten eerste de tekst helemaal bij mij passen, en ten tweede vond ik het eens tijd om een korte top te kopen boven zo'n rok!
En daarom nam ik dus ook deze top mee. Ook deze is kort waardoor je net een stuk buik kan zien (of bij deze misschien net niet). Maar in tegenstelling tot de vorige is deze lekker zwierig.
Tot slot kocht ik bij de Bershka dit setje ringen. Ik wou al heel graag zo'n setje want ik vind veel ringen bij elkaar heel erg mooi, maar daar moeten dan ook een paar kleine schattige bij. Daarom kocht ik deze schatjes. Ik vind ze heel leuk staan zoals op de rechter foto, met mijn grote blauwe ring van de Hema.
Daarna kocht ik bij de Hema deze ringen. Ik kocht ze in maat M zodat ik ze om mijn middelvinger kan doen.
En als allerlaatste kocht ik deze schattige ring met veertjes. Je kon ze al zijn op de foto's hierboven. Ik vind hem echt leuk, ik hou van goud en van lange kettingen, en de veertjes maakt het weer een beetje schattig. I like!

Bershka: 
Rokje €14,99
Top 'stand out' €9,99
Top €7,99
Ringen €4,99
Hema:
Ringen €4,95
Ketting €4,95

Geen opmerkingen: