zaterdag 15 maart 2014

TMI TAG

Vandaag heb ik een tag die jullie misschien al bij heel veel mensen hebben gezien. Een tag om jullie wat over mezelf te vertellen, eigenlijk dingen die er helemaal niet toedoen. To Much Information dus! Geniet er maar lekker van :)

1. Wat draag je?
Witte sokken met zwarte stippen van de Hema, mijn super duper cozy joggingbroek van Vila met zebra print, een groen overhemd van Christian Sijnen, een zwart leren jasje van Only en een zwarte muts van Solid.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jaa.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Jaa.

4. Hoe lang ben je?
1.66 meter

5. Hoeveel weeg je?
I have no clue.

6. Heb je tattoo’s?
Nee maar zit er wel aan te denken. Twijfel twijfel twijfel!

7. Heb je piercings?
Buiten gewone oorbelletjes heb ik een helix. Maar die is niet gepiercet. Die is net als mijn oorbellen gewoon geschoten.

8. OTP?
Is het gek als ik niet weet wat dat is?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ron Wemel en Hermelien for sure! En Castle met Beckett uit de serie Castle. Love it

10. Wat is je favoriete serie?
Op dit moment is dat the Following.

11. Wat is je favoriete band?
Hmm lastig. Ik heb echt super veel muziek die ik geweldig vind. Maar als ik nu moet denken aan een band die ik tof vind dan zijn het the Arctic Monkeys.

12. Wat mis je?
Ik weet het niet... Misschien een stres loos leven?
13. Wat is je favoriete liedje?
Poeh.. Op dit moment alle liedjes van Stromae!

14. Hoe oud ben je?
17 jaar.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Schorpioen.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Zelfvertrouwen, humor, zelfspot en ambitie. Mensen die zichzelf niet al te serieus nemen maar veel ambitie voor hun toekomst hebben.

17. Wat is je favoriete quote?
Ik hou ontzettend van quotes maar ben iemand die dat soort dingen altijd vergeet... Maar hier heb ik er wel een! There is nothing like returning to a place that remains unchanged to find the ways in which you yourself have altered. - Nelson Mandela

18. Wat is je favoriete acteur?
Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Morgan Freeman, en zo kan je natuurlijk een nogal doorsnee rijtje op noemen. Ik ben echt beschamend slecht in het onthouden van namen. Er is wel een acteur naast Morgan Freeman die echt echt hĂ©lemaal geweldig vind. Idris Elba. Hij speelde in een super vette serie Luther en speelde ook Nelson Mandela in Mandela: Long Walk to Freedom. 

19. Wat is je favoriete kleur?
Zwart!

20. Harde muziek of zachte muziek?
Ik hou echt ontzettend van harde muziek. Maar de laatste tijd word ik gelukkiger van zachte muziek om me heen. Fijn voor tijdens de studie of gewoon lekker relaxed.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
My room.

22. Hoe lang douche je?
Te lang..

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Alles in totaal.. Ik reken altijd 75 minuten. Maar meestal blijf ik van die tijd een kwartier tot half uur in mijn bed liggen. Wat als resultaat geeft dat ik dus weer te laat ben.. Maar ongeveer een uur als ik niet treuzel haha. Bij deze tijd zit ontbijten overigens niet in.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja maar daar had ik niet een heel groot aandeel in. Daar ben ik namelijk een te grote schijterd voor.

25. Wat is een turn-on?
Zelfkennis.

26. Wat vind je een afknapper?
Onverzorgd, arrogant of geen goede kleding stijl.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Heb ik (nog) niet!

28. Heb je angsten?
Ja ik ben bang voor de dood en bang voor pijn.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Het nieuws dat de vader van hele goede vrienden van mijn familie binnenkort overlijd.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Poeh dat weet ik echt niet meer.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Nou de betekenis van mijn blog naam kan je hier lezen.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
The Kite Runner van Khaled Hosseini.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Ik kijk eigenlijk nooit series! Mijn computer is 1 keer gecrashed omdat ik Pretty Little Liars wou gaan kijken.. Nooit meer dus he. Verder kijk is wel series op tv zoals The Following, Celblok H en CSI achtige series als Bones, CSI, Castle, NCIS and so on.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mamaa!

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Vriendinnetje van me!

36. Wat is je favoriete eten?
Komkommer!

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Java, India, Amerika, Parijs, Laos, Marokko, Turkije and so on!

38. De laatste plaats waar je was?
Naast thuis in het dorp.

39. Heb je een crush?
Ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Mijn mama toen ze thuis kwam van haar werk.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Vorige week.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet.

43. Welke instrumenten speel je?
Drums.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ringen. Alhoewel ik kettingen vaker draag.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Naast elke dag naar school fietsen hardlopen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Formidable van Stromae!

47. Wat is je favoriete openingszin?
He jij daar. Maar dit zeg ik alleen tegen mensen die ik ken! Verder haat ik openingszinnen.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Always.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Ik doe niet aan chillen, ik chill tegenwoordig alleen maar met mijn schoolboeken.

50. Wie geef je de tag door?
Wie wil!

Geen opmerkingen: