donderdag 6 maart 2014

Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Hier is hij dan eindelijk, de review over de Rimmel Apocalips Lip Lacquer. Volgens mij werd het zo langzamerhand wel tijd. Ik bespreek 3 kleurtjes van de 7 die in Nederland beschikbaar zijn. Ik heb voor deze 3 kleurtjes gekozen omdat ik graag een natuurlijk kleurtje wou, een lichtroze en ik de donder roze gewoon leuk vond. De Apocalips Lip Lacquers liggen al sinds januari 2013 in de winkel, maar dat weerhield mij er niet van om er alsnog gewoon voor te gaan.


De 3 kleuren die ik ga bespreken zijn Apocaliptic, Stargazer en Stellar.



De eerste kleur die ik uitprobeerde was 303 Apocaliptic. Een mooie donker roze kleur.

Dit was de kleur waarom ik besloot deze 3 producten te kopen. Ik vond dit een hele mooie donker roze knal kleur. Hij blijft goed zitten, staat lekker en plakt niet vervelend. Ik heb eigenlijk niet zo veel over dit kleurtje te zeggen! Ik ben gewoon heel enthousiast.


Sorry dat de linkse onderbelicht is en de rechter overbelicht!

701 Stargazer. Een gouden gloss.

Deze kleur koos ik omdat ik eigenlijk nooit nude kleuren draag, en nu dacht ik 'waarom het niet gewoon proberen!'. Nou bij deze kleur was dat echt een fout. Dit is namelijk écht een lipgloss. En ik haat lipglossjes echt met heel mijn hart. Dat komt omdat ze vreselijk plakken en binnen 3 seconden alweer van je lippen zijn verdwenen, en daar doe ik toch zeker de moeite niet voor? Bij deze is dit dus ook het geval, je smeert hem op en een half uur later zie je er helemaal niks meer van. Buiten dat heeft hij echt een hele vieze smaak. Natuurlijk heb ik hem niet expres geproefd, maar als je hem op je lippen smeert krijg je een hele vieze smaak in je mond. Daarnaast vind ik ook dat het echt een lelijke kleur is, hij heeft namelijk hele gekke gouden glitters. Ik vind dit persoonlijk dus geen aanrader.



Tot slot is dit de kleur 501 Stellar. Dit is een licht roze framboos-achtige kleur.

Ik koos deze kleur in eerste instantie omdat het een roze kleur is die volgens mij niet zo heel vaak voor komt. En ik ben altijd wel in voor vernieuwing!
Dus ik probeerde deze kleur en vond hem heel erg mooi! Maar het gekke is dat ik hem eigenlijk nog bijna nooit opgehad heb. Omdat de kleur gewoon nét gek is. Maar dat weerhield me er niet van om hem vandaag gewoon naar school te dragen en dat beviel me eigenlijk heel erg goed. Een kleur om zeker vaker te dragen! Al helemaal als je een lip kleur wil die nét even iets anders is.
Deze lipstick/gloss blijft goed zitten. Het fijne is ook dat hij geleidelijk verdwijnt. Ik had vandaag bijvoorbeeld steeds geen zin om hem bij te werken. Dat heb ik toen dus ook niet gedaan. En dat heeft helemaal niet gestoord! Je lippen houden een beetje kleur, en je krijgt ook geen gekke randen!

Ik ben over Apocaliptic en Stellar erg enthousiast, over Stargazer totaal niet. Verder hebben ze wel alle drie een fijne applicator. Een sponsje die het product goed over je lippen verdeeld en je eigenlijk in een keer je hele lippen kan kleuren. Verder ben ik persoonlijk geen fan van lipglossjes maar deze kunnen net!

De Rimmel Apocalips Lip Lacquers zijn voor €10,90 te koop bij de drogisterij.

1 opmerking:

Simone zei

Ik heb 4 Apocalips Lip Lacquers, en ik vind ze allemaal mooi!