dinsdag 11 maart 2014

Review Catrice Limited Edition Crème Fresh Creamy Powder Eyeshadow

Zoals je in mijn vorige review al kon lezen heb ik dinsdag weer even wat make-up geshopt. De vorige review was van de blush van de Crème Fresh collectie. Nu heb ik een review over de oogschaduw van de Crème Fresh collectie.
De collectie bevat 4 oogschaduws. Daar heb ik er 2 van gekocht. Een mint groene met de naam C03 - Evergreen 60s en een soort highlighter met een klein groen glansje met de naam C04 - So Jackie O. De andere 2 kleurtjes die er zijn zijn C01 - Jame's Brown en C02 - Another Pink Panther. Zoals de namen al zeggen zijn ze bruin en roze.

Ik weet eigenlijk niet helemaal zeker waarom ik ze gekocht heb, ik draag namelijk bijna nooit oogschaduw, en als ik oogschaduw draag is het voornamelijk zwart. Maar iets nieuws proberen is altijd goed.


C03 Evergreen 60s - C04 So Jackie O

Wat mij meteen opviel is dat de kleuren ontzettend veel op elkaar lijken. Het enige verschil is eigenlijk dat de lichtere kleur (C04 So Jackie O) beter gepigmenteerd is. Jammer! Om hier een volledige look van te maken heb ik in de winkel er al meteen een andere kleur bij gekocht. Catrice Celtica C03 - Celtic By Nature. Deze oogschaduw was van de limited edition collectie Celtica. Het is een bruine kleur die ik wou gebruiken voor in mijn crease.
Ik vind dat ik er uiteindelijk een hele mooie look mee heb gemaakt. Wel overheerst het bruine en zie je geen groen meer terug. Dat is jammer als je gaat voor de groene tint die de oogschaduws hebben. Maar verder zijn het mooie highlight kleuren waar je een mooie look mee kan maken! Ook zijn de kleuren op mijn oog goed gepigmenteerd en niet al te opvallend.
Catrice Crème Fresh oogschaduw €2.99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Bourjois Healthy Mix Light Beige
Catrice Allround Concealer - Review
Essence All About Matt Fixing Compact Powder
Essence Sun Club Shimmering Bronzing Powder 10 Sunkissed
Catrice Gradation Blush C01 Waterloo Sunrise
Catrice Prime and Fine Highlighting Powder 010 Fairy Dust
Catrice Eyebrow Set
Catrice Eye Brow Stylist 030 Brow-n-eyes Peas
Catrice Eye Palette C01 Hollywood's Golden Age
Catrice Crème Fresh Creamy Powder Eyeshadow C04 - So Jackie O
Catrice Crème Fresh Creamy Powder Eyeshadow C03 - Evergreen 60s
Catrice Celtica C03 - Celtic By Nature
Essence I Love Extreme Volume Mascara
Dior Rouge Nude 263 Swan

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie look!