woensdag 26 maart 2014

Review Catrice Crème Fresh Limited Edition Hair & Lash & Brow Colour C02 Evergreen 60s

Bij deze het laatste product dat ik ga reviewen uit de Catrice Limited Edition lijn Crème Fresh. Eerder hebben jullie al kunnen lezen over de blush en de oogschaduws die ik uit deze collectie had. En vandaag is het de buurt aan een multifunctionele mascara. Tenminste, dit is wat beloofd wordt.
Bron

Ik heb het over de Hair & Lash & Brow Colour. Een mascara die je wimpers, wenkbrauwen en haar hoort te kleuren. Deze kleur is beschikbaar in C02 Evergreen 60s en C01 Pink Flowed. Catrice zelf beloofd dat dit product je haar laat opvallen, of mooi gestyled word door middel van een ombré look. En vooral dat het een product is dat makkelijk aan te brengen is, en net zo makkelijk er weer uit te wassen valt. Nou ik was zeer benieuwd! Ik had namelijk al veel mooie gekleurde mascara's gezien, maar er nog nooit een zelf uitgeprobeerd. Daarom vond ik het leuk om deze in een mooie mint groene kleur te testen.
Hier heb ik het product aangebracht op mijn wimpers. Het is zo jammer! Het had allemaal zo mooi kunnen zijn. Maar nee. Ik heb expres een zwarte eyeliner aangebracht want anders had je de mascara echt niet zien zitten!
Hier zie je het product in mijn wenkbrauwen, haar en wimpers. Nouja, in mijn haar zie je het niet zitten hoor. Behalve dat mijn haar keihard werd en recht vooruit bleef staan deed dit product niet veel goeds. De mascara wou maar niet blijven zitten en bracht vreselijk aan. Ook in mijn wenkbrauwen was het zeker geen feest. Bij mijn wimpers had ik er ondertussen nog een zwarte laag overheen gedaan en daarna weer de mint kleur, maar ook dit wou het effect niet versterken.

Ik kan je vertellen, dit product is zeker niet wat hij beloofd dat hij is. Het is verschrikkelijk. Tenzij je iets op je wimpers wilt maar ze wel onzichtbaar wilt hebben, moet je dit product zeker niet kopen.

Catrice Crème Fresh Limited Edition Hair & Lash & Brow Colour €3.99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen: