maandag 10 maart 2014

My week 3 - 9 Maart

Maandag

Maandag was ik een dagje thuis gebleven om bij te komen van mijn drukke weekendjes.
Ik heb niet meer gedaan dan geleerd en geslapen!

Dinsdag

Dinsdag deed ik ook niet zo veel buiten naar school te zijn geweest. Wel heb ik een nieuw jasje gekocht bij Stout in Hattem.

's avonds ben ik lekker op de bank gaan zitten en heb ik tv gekeken. Eerst keek ik the Beaver. Echt een top film! Ik had hem al gezien maar heb hem toch maar even opgenomen.
En omdat ik the Beaver al gezien had ben ik I can make you a super model gaan kijken. Wat is dat eigenlijk een vreselijk programma haha. Maar toch bleef ik kijken. Knap hoe ver die meisjes komen!

Woensdag

Woensdag was het héérlijk weer. Dat hebben jullie ongetwijfeld gemerkt. Zoals jullie hier al konden lezen heb ik woensdag eerst wat aankopen gedaan bij de Kruidvat. En toen ik thuis kwam ben ik weer lekker aan de slag gegaan met mijn camera.

 Mijn prachtige fotogenieke Kath.

 Misschien heel erg dat ik hier een foto van heb gemaakt, maar bij ons in de buurt loopt een vrouw rond met haar honden in een kinderwagen...
 Het was zulk lekker weer! Ik ben dus buiten aan de slag gegaan met mijn self-timer. Van dit soort dingen kan ik echt genieten haha.

 Mijn outfit van vandaag.

's avonds moest ik werken. Ik moest stomen in Dick&Co, een kledingwinkel. Vandaar ook de stofzuiger op de achtergrond.
Dit is het nieuwe jasje dat ik kocht dinsdag.

's avonds plaatste ik mezelf weer op de bank en keek ik the following. Echt een super vette serie!

Donderdag



 Voordat ik ging werken woensdag kocht ik bij de Hema nog een ring en een paar oorbellen. Die droeg ik donderdag dus meteen!



Met de telefoon van een vriendin ging ik even spelen met de effecten. Daar kwam dit prachtige exemplaar uit.

Op de fiets naar huis!

 Toen ik terug fietste van school naar huis maakte ik deze foto's. De wolken lijken net een deken!



En natuurlijk plofte ik 's avonds weer op de bank en keek is Say Yes to the Dress. Voor mij een vaste prik op een doordeweekse dag!

Vrijdag

Vrijdag had ik maar een uurtje les op school dus was ik weer lekker vroeg thuis. Thuis was ik even aan de slag gegaan voor school. Al snel werd ik gebeld of ik even wou komen helpen met kleding labelen bij Dick&Co. Dus dat heb ik lekker gedaan van 2 tot 5.
's avond ben ik samen met mijn moeder nog even terug gegaan naar Dick&Co om mijn loon op te halen. Wat is nou een leuker loon dan dit wat ik hier kreeg? Een etalage pop en een hoofd! Ik vind het geweldig.

Zaterdag

Zaterdag ging ik samen met mijn moeder naar de open dag van de HU om te kijken naar journalistiek. 



 Ook vandaag was het weer heerlijk weer, ik was dus lekker in het wit gekleed, had mijn Allstars aangetrokken en een lekkere zonnebril opgezet!



We begonnen met een algemene lezing maar ik moest nogal lang wachten.

Ik ging naar de opendag van journalistiek omdat ik graag journalistiek wil gaan studeren als ik niet toegelaten word op Amfi of Artemis. Maar helaas heeft ook journalistiek een numerus fixus. Dus dit gaat niet door!

Zaterdag avond maakte ik deze foto van de mooie lucht!

Zondag

Vandaag had ik mijn wekker al staan om 8 uur. Het zou namelijk een productieve dag moeten worden! Mama bracht me lekker een kopje thee in mijn favoriete Starbucks mok!
Het was ook vandaag weer heerlijk weer! Ik was dus lekker buiten gaan zitten met de laptop en mijn boeken op tafel, zonnebril op, bandana in en tomatensap in de hand. Leren maar! 

Ook lieve Kath geniet van het zonnetje.


Ik vind grote overhemden echt helemaal het einde. Ik eindigde dan ook het einde van de week in het overhemd van mijn vader met een hele reeks foto's!

Ik heb een doorsnee maar zonnige week gehad!

Geen opmerkingen: