dinsdag 18 maart 2014

My week 10 - 16 Maart

Mensen die regelmatig op mijn blog kijken dachten gisteren misschien waarom ik geen verslag van mijn week had gepost. Nou dit had eigenlijk 2 redenen. Rede een is dat ik midden in mijn tentamen week zit en mijn tijd even hard nodig had, en rede twee is dat ik me af vraag of mensen het eigenlijk wel leuk vinden om te lezen.. Wat maakt het een wildvreemd nou weer uit dat ik dinsdag naar Say yes to the dress keek, of wat ik donderdag at. Nou ik denk dat het hem geen reet kan schelen. Dan vraag je je nu misschien af waarom ik dan tóch een verslag van mijn week post, nou gewoon omdat ík dat leuk vind. Ja zo simpel is het eigenlijk gewoon. Ik vind het leuk om mijn week aan jullie te laten zien in de vorm van foto's. Dus daarom ook nu weer voor jullie, mijn week in foto's.

Maandag

Ik ben de afgelopen tijd echt verzot op mango. Och wat is dat toch een heerlijke vrucht. Dus komt na het eten regelmatig bij ons de mango op tafel! Jam.
Verstrooide selfies aan tafel. Wat zit mijn haar toch lekker door de war..

Dinsdag

Dinsdag scheen weer lekker het zonnetje!
De afgelopen tijd staat deze schat altijd bij. Want mijn lippen vinden de continue verandering in het weer nou niet echt lekker.
Hedden jullie mijn reviews van de Catrice producten al gelezen? (Er komt er nog eentje) - Blush - Oogschaduw.
En ik moest weer lekker aan de bak om te leren... Ik vind het de laatste tijd heerlijk om dit te doen met Spotify. Lekkere muziek op zonder tekst om me te kunnen concentreren. Toen dit concentreren wat minder ging zocht ik het nieuwe album van Pharrell op. Heerluuuk!

Woensdag

Woensdag begon ik de dag met een lekkere kom fruit en thee!
Ik had op teskuh.nl gezien dat Teske pannenkoeken had gemaakt van havermout. Mijn moeder en ik besloten om dat ook maar eens te proberen! Ik kan je zeggen, dit is echt een lekker en gezond alternatief voor pannenkoeken. (Recept)

Donderdag

Weer lekkere spring foto's. Dit keer voor mijn 'look of the day'. 
's avond moest ik oppassen, en onderweg in de auto zag ik deze prachtige lucht.
Stiekem even op het fietsje van mijn nichtje, blijft leuk.
Say you don't like it.
Natuurlijk nog even een fotootje voordat ik ging slapen.

Vrijdag

Ootd!
Ik heb vrijdag niet veel meer gedaan dan een toets gemaakt op school en gewerkt!

Zaterdag

Leren is nou niet echt mijn favoriete bezigheid, en dan neem ik dus ook de gekste houdingen aan om het wat dragelijker te maken..
En 's avond heb ik nog even aan mijn blog gewerkt!

Zondag

Ik begon mijn zondag ochtend met het lezen in het boek van Carice en Halina! Een van de vele boeken die ik deze week kocht.. Echt zo heerlijk.
Mama had een cocosnoot gekocht. Nou dat was me nog een partij lastig om open te krijgen! De buren vroegen 's avonds nog of we aan het verbouwen waren haha. Misschien heb je het filmpje op mijn Instagram gezien?
En weer een heerlijk bakje fruit.
Studie-ontwijkend-gedrag..

Oh ik ben echt verslaafd aan de pompoensoep van mijn moeder. Jam.
En weer het laatste dutje van deze week!

En, wat vinden jullie? Moet ik doorgaan met het delen van mijn week? Of niet?

Geen opmerkingen: