woensdag 5 maart 2014

Dinsdag 26 februari.

Vorige week dinsdag was het vakantie, ik stapte naar buiten en werd overvallen door een heerlijk zonnetje! Dus rende in naar binnen en besloot ik maar een rondje te maken om een paar foto's te schieten! Deze foto's maakte ik met een Nikon D7000.

Kijk hoe prachtig het zonnetje door de wolken scheen!

Zelfs deze oude prullenbak werd prachtig door de zon.






Wat een lucht, ik was echt totaal in de war dat het opeens zo lekker weer was.


Kijk wat een mooi effect de zon op deze foto heeft.

's avonds besloten we een stukje met de hond te gaan wandelen. En ook toen ging mijn camera natuurlijk mee!


Prachtig die wolken.



Mooie blauw witte lucht tussen de donkere bomen.







Hondjes moeten natuurlijk altijd even spelen.



Het mooie kasteeltje.





Een prachtige zonsondergang! Ik besloot een beetje te spelen met de functies op de camera, daardoor heeft de zon zo'n mooi effect hier.



Dit vind ik echt een hele leuke actie foto haha.






Ik vind foto's die niet helemaal zijn zo als ze bedoeld zijn altijd heel erg mooi. Zo ook deze wazige foto. Met dat ronde stipje in het midden.





Het donkere bos met een roze/blauwe lucht.






Hier kan je mooi zien wat instellingen van een camera kunnen doen voor een foto. Precies dezelfde foto op hetzelfde moment alleen met een andere instelling. Super leuk!






Weer zo'n wazige foto! Ontzettend interessant vind ik dat.





Dit waren (vond ik) de mooiste foto's van dinsdag. En ik moet zeggen dat ik ze zelf aardig goed gelukt vind! Vooral de foto's op de vroege ochtend en na de zonsondergang vind ik echt heel erg mooi.

Geen opmerkingen: