dinsdag 25 februari 2014

My week 17 - 23 februari.

Maandag:

Maandag was gewoon een doodnormale school dag. 's avonds heb ik lekker met mijn ouders gegeten.


Na het eten ben ik op de bank geploft met een boek, een goed muziekje, een kopje thee en een kaarsje!


Natuurlijk gaat er bij mij bijna geen dag voorbij zonder selfies.

Het boek was echt super zielig!

Wel was ik super blij dat ik een staartje in mijn haar kon maken haha. 
(sorry voor de lelijke schaduw..)

De avond sloot ik af met RTL Late Night.

Dinsdag:

Dinsdag ging ik uit school met mijn lieve vriendinnetje Chantal naar Las Rosas om lekker wat te drinken. Hier heb ik alleen geen foto's van want ik ben ze totaal vergeten te maken!
Daarna ben ik nog even naar school gegaan om de profielwerkstuk presentaties van mijn klasgenoten te bekijken. Toen heb ik nog een aantal keer de bus gemist en ben ik uitgegleden. Maar verder ben ik gewoon veilig thuis gekomen haha.

Woensdag:

Woensdag had ik een kort dagje school en ben ik met een vriendin mee naar huis gegaan. Daar hebben we wat gewerkt voor school en daarna was het tijd om schaatsen te kijken! En och wat vond ik het spannend.
Ook van deze dag heb ik helaas geen foto's...

Donderdag:

Outfit van donderdag.


Donderdag kwam ik lekker natgeregend uit school. Gelukkig kwam mijn mama me halverwege ophalen met de auto.

Verzopen katje.

In de avond ging ik met de trein naar Leiden toe. Ik ging daar naar de universiteit om een examencursus te volgen. 

 Beetje awkward foto's maar zo chill ik dus in de trein haha.

Toen ik op het station in Leiden aankwam werd ik, samen met nog twee andere meisjes, opgehaald door de vrouw waar ik zou gaan slapen.

Ik sliep echt een super knus kamertje.

Slaap lekker selfie!

Vrijdag:

Vrijdag was de eerste dag dat ik naar de universiteit moest. Om 8 uur was het zover. De vrouw waar ik sliep zette me af bij het gebouw waar ik moest zijn en toen was het studie tijd! Tenminste dat dacht ik, want ik bleek helemaal in het verkeerde gebouw te zijn bij het verkeerde vak! Ik dacht dat ik voor wiskunde kwam maar bleek geschiedenis te hebben.. Had me dus totaal op het verkeerde voorbereid. Maar goed dat maakte niet uit want heb dus komend weekend wiskunde! Na dat gehoord te hebben moest ik dus een ander gebouw zien te vinden. Waar ik dus veel te laat aankwam.

Buiten dat had ik echt een super leuke groep van 8 meiden en 2 docenten. Het klinkt misschien gek maar heb het echt heel leuk gehad daar!

Om kwart over 7 was ik er wel weer klaar mee en ben ik opgehaald. Weer 'thuis' heb ik nog lekker gekletst met de gastvrouw en haar kinderen. En na nog wat tv te hebben gekeken ben ik naar bed gegaan. 

Zaterdag:

Ook zaterdag was het weer tijd om te studeren. Heb het weer super leuk gehad. Elke pauze gingen we naar het station om daar wat te drinken en te eten.

Bij Lebkov had ik hele lekkere verse munt thee met een stokje kaneel er in.

Zaterdag had ik met de andere meisjes die in mijn huis sliepen om half 9 afgesproken om naar huis te gaan. Een wat langere dag dan donderdag dus!
De andere meiden gingen toen we thuis kwamen al vrij snel naar bed. Maar ik had nog totaal geen slaap en heb dus met de meisjes die daar woonde The Shawshank Redemption gekeken. Echt een mooie film! Toen die afgelopen was heb ik me er maar bij neergelegd dat ik naar bed moest.

Deze leuke poster hing op de gang!

Zondag:

Zondag pakte ik eerst mijn tas in en was het toen tijd om voor de laatste dag naar de universiteit te gaan. Dat was me een gesjouw met mijn tassen zeg! Heb weer een hele leuke en leerzame dag gehad. 

Als herinnering kregen we nog een stappenplan shirt. Ik heb lekker een heren shirt in maat xxl gepakt. Lekker groot!

Rond half 6 was het afgelopen en stapte ik in de trein om naar Noord-Brabant te gaan om nog even het laatste beetje van mijn oma's verjaardag mee te pikken. Maar ik was zo moe dat ik tijdens het eten steeds bijna in slaap viel. Uiteindelijk ben ik op de terugweg in de auto lekker gaan slapen!

Dit was mijn weekje! Ik heb nou niet zo heel veel gedaan maar vond het gewoon leuk om jullie even een weekje met me mee te nemen!

Kisskiss 

Geen opmerkingen: