donderdag 6 februari 2014

Beauty shopping

Deze week heb ik 3 dagen even een beetje geshopt. En ik dacht dat het misschien wel leuk was om mijn aanwinsten op beauty gebied even te laten zien!

Hema:


Bij de Hema heb ik een long lasting nagellakje gekocht. Nummer 842. Een heel mooi zomers kleurtje, lekker fris.

Ik kocht ook een oogschaduw uit de Midnight Blue collectie. Dit is nummer 03. Op de foto lijkt hij een stuk lichter dan hij daadwerkelijk is. Het is een mooie diepe nacht blauwe kleur.

Tot slot kocht ik bij de Hema 2 waterproof eyeliners. De bovenste eyeliner is nummer 06 een mooie donker paarse kleur. De onderste eyeliner is nummer 05 een groen/grijs achtig kleurtje. 

Etos:




Bij de Etos kocht ik een nagellakje van Maybelline uit de color show collectie. Het kleurtje dat ik kocht is nummer 120 Urban Teal.


Ook kocht ik bij de Etos een concealer van Maybelline 

Kruidvat:

Eerst wil ik even zeggen dat ik weer alleen maar Catrice producten heb gekocht bij de Kruidvat. Ik weet echt niet wat het is, maar als ik de Kruidvat binnen loop vind ik de rest gewoon totaal niet aantrekkelijk. Misschien moet ik voortaan maar altijd bij de Kruidvat mijn make-up kopen..

Bij het schap van Catrice zag ik dat er een nieuwe lijn was de 'Celtica' lijn. Eigenlijk vond ik niks leuk van deze nieuwe producten, behalve deze highlighter! Dat heb ik eigenlijk heel vaak, dat ik alleen de highlighter uit een collectie mooi vind. Deze vind ik echt super mooi. Ben ook heel erg benieuwd of hij een mooie kleur geeft. Heb hem namelijk nog niet gebruikt. Dit product heet: Limited Edition Celtica Multicolour Highlighter C01 Far And Beyond.

Daarnaast kocht ik dus van Catrice een lippenstift. Dit is een beetje bruin/rood/paars achtig kleurtje. Het is een kleur die best wel aanwezig is. Maar dat vind ik juist mooi!

Toen kocht ik een oogschaduw palletje. Eigenlijk koop ik nooit echt oogschaduw. Maar nu vond ik het wel leuk om dat wel te doen. Ik kocht een palletje met de naam Absolute Eye Colour 080 Yellow Submagreen. Ik vond het wel een heul leuk palletje met die donkere kleuren en dan die felle geel. Ik ben wel heel bang dat hij niet zo heel erg goed gepigmenteerd is. Maar daar moet ik nog maar even achter komen.

Tot slot kocht ik bij Kruidvat 3 nagellakjes van de Catrice Ultimate Nail Lacquer's.



Allereerst kocht ik de kleur 02 Pimp My Shrimp. Een mooi roze/oranje, ja garnalen kleurtje eigenlijk.


Het tweede lakje dat ik kocht was in de kleur 36 Mint Me Up. Een groen/grijs/blauw kleurtje.


En tot slot kocht ik de kleur 19 Fred Said Red. Een mooie rode kleur.

Da:

  De laatste winkel waar ik beauty spulletjes heb gekocht was de da. Daar kocht ik een nieuwe foundation. De Nude Magique Eau de Teint in kleur 120. Het is bij mij altijd nog even afwachten of de kleur ook echt goed is maar dat gaan we zien. Ik vind het fijn als een foundation goed dekkend is, ik weet dat deze dat niet beloofd te zijn. Maar ik heb deze een keer geprobeerd en vond hem eigenlijk super fijn! Sowieso als je een beetje natuurlijk look wilt is deze heel mooi.

Ik kocht ook 3 lip lacquer's van Rimmel. Hier ga ik nog een review over schrijven. Ik weet dat deze producten niet nieuw zijn maar toch vind ik het leuk om dat even uit te proberen!

Dit waren dan mijn beauty aankopen van zaterdag, dinsdag en woensdag! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen.


Kisskiss 



Prijslijstje:
Hema:
Oogschaduw: €3,50
Nagellak: €2,50
Eyeliner: allebei €2,50 p.s.
Etos:
Concealer: €14,29
Nagellak: €3,99
Kruidvat:
Highlighter: €5,59
Lippenstift: €4,59
Oogschaduw: €3,99
Nagellak: alle drie €2,99 p.s.
Da:
Foundation: €13,99
Lipstick: alle drie €10,90 p.s.

Geen opmerkingen: